.

היא יכולה להיות נטל כספי ובזבוז זמן או ערוץ השיווק הכי רווחי שלך בעסק. רק צריך לדעת לעבוד איתה נכון...

איך לייצר הרבה יותר מכירות מרשימת התפוצה שלך

*מתאים גם למי שאין ורוצה לבנות רשימה נכון

ואני כבר אומר - לא צריך רשימה גדולה כדי לייצר הרבה כסף

אם עובדים נכון, הן באנשים שנרשמים לתפוצה והן במסרים ששולחים להם,

אפשר לייצר מכירות באלפי שקלים בחודש גם מרשימה קטנה,

ואני גם אראה לך בדיוק איך לעשות זאת.

(התמונה של המכירות זה מהרשימה שלי כשהיו בכ-500 איש)

 

ורק לחשוב איזה תוצאות אפשר לקבל

עם רשימה יותר גדולה של 2,000-3,000 מנויים.

(שלא לדבר על רשימות של 10,000 ומעלה...)

מה התהליך ייתן לך:

  איך להשתמש נכון עם רשימת התפוצה שלך כדי להגדיל משמעותית את המכירות בעסק

✔  איך להגדיל כל הזמן את רשימת התפוצה ומבלי להוציא על כך הרבה כסף (או בכלל)

✔  איך לייצר רשימה איכותית של לקוחות פוטנציאליים שעוקבים אחריך ונהנים מהערך שלך (ולא מוכנים להסיר את עצמם!)

✔  איך לשמור על אחוזי פתיחה גבוהים למיילים לאורך זמן

✔  עבודה מתקדמת עם הרשימה - מהלכי מכירות ואסטרטגיות מתקדמות לעבודה עם רשימה התפוצה שלך.

עכשיו, ישנן 2 סיבות לכך שלא מקבלים תוצאות:

1. המיילים לא מוכרים - לא משנה מה גודל הרשימה שלך.

אם המסרים שמוציאים לא טובים, זה לא יביא תוצאות.

2. אחוזי פתיחה נמוכים - ככל שהמסרים שלך יגיעו ליותר אנשים ברשימה,

אז ניתן להגיע לתוצאות יותר טובות - יותר מעורבות ופניות ויותר מכירות.

 

את שניהם קבוצת העבודה תראה לך איך לפצח

ומהן העקרונות שצריך ליישם ולעבוד על פיהם,

כדי שקודם כל המיילים יעבדו וימכרו - לא משנה מה גודל הרשימה או אחוז הפתיחה,

ואח"כ גם להגדיל את פתיחות המיילים וגודל הרשימה כדי להגיע ליותר אנשים

ובכך לייצר תוצאות יותר טובות, ושגדלות לאורך הזמן בעקביות.

(*כי ככל שהרשימה יותר גדולה ואיכותית, כך התוצאות עולות בהתאם)

אז.. למי קבוצת העבודה הכי תתאים?

✔ לבעלי רשימות תפוצה גדולות - שהיא אחד הערוצים המרכזיים בפעילות השיווק והמכירה של העסק, אבל מרגישים שהם לא מנצלים לגמרי את הפוטנציאל מכירות שלה.

✔ לבעלי רשימות תפוצה קטנות - שטרם הבינו איך לייצר ממנה מכירות בקביעות (חוץ מפעם פה פעם שם...)

 למי שעדין אין רשימת תפוצה ורוצה להתחיל לבנות ולעשות זאת בצורה נכונה מההתחלה.

 

*לבעלי טכנופוביה קשה - זו מערכת מאוד ידידותית למשתמש ברגע שמבינים אותה, ואני מסביר הדרכות את כל הצד הטכני איך לבצע זאת בפועל (גם פייסבוק היתה סינית פעם...)

חוה ולני | מאמנת אישית ממשבר לצמיחה

ההדרכה פשוט מצויינת. אני בתחילת דרכי ולא הבנתי דבר על השיווק דרך הפייסבוק. ההדרכה ברורה לכל אדם וישימה מהרגע הראשון. ממליצה בחום.

 

דגנית אור בנימין | מאמנת עסקית

"במהלך 5 שנים האחרונות למדתי המון על שיווק, פייסבוק, יצירת משפך ועוד... אך, עם כל העומס של הידע פתאום חוויתי תקיעות. לא הצלחתי להניע את העסק קדימה.

עד שקיבלתי החלטה לרוקן את "כוס התה שלי" (את כל הידע) ולהתחיל מחדש. הקורס קל, קליט ובר ביצוע.

המשימות מדוייקות ועזרו לי לזוז ובזכותו גם הבנתי שהכל צריך להיות פשוט.

אין צורך במניירות, מילים גבוהות הסוד הוא באותנטיות שמנצחת תמיד"

מה נעבור יחד במסדרת הפעילות

שבוע 1: אסטרטגיה - שיטות להגדלת הרשימה בצורה נכונה

הדרך לייצר הכנסות גבוהות לאורך זמן, היא ע"י קהילה רחבה שעוקבת אחריך, מתחברת לעשייה שלך, ורוצה כל הזמן לקבל ממך עוד. לכן חשוב כל הזמן להכניס עוד לקוחות פוטנציאליים שנוכל למכור להם את המוצרים והשירותים השונים שלנו.

  • אראה לך מלא דרכים ושיטות פשוטות להכנסת עוד ועוד נרשמים לרשימת תפוצה שלך.
  • איך ליצור רשימה איכותית של לקוחות פוטנציאליים (איכות ולא כמות - כי ליצור סתם רשימה גדולה זה לא חכמה)
  • יצירת מתנה חינמית - כמה דרכים ליצור מתנות חינמיות שוות ואסטרטגיות, שהקהל ירצה לקבל גישה אליהם וגם איך להוביל אח"כ ליצירת קשר וקנייה.
  • איך לבנות דף נחיתה שממיר באחוזים גבוהים 
  • איך מחברים את הכל ברמה הטכנית כדי שיעבוד באוטומציה מלאה. בונים פעם אחת וזה רץ לבד (:

שבוע 2: כתיבה שמייצרת כסף

הרבה בעלי עסקים ממש מתקשים לכתוב מיילים ולמכור לרשימה ונופלים למלכודת התוכן החינמי, ואז שהם כן מנסים למכור, יש דממה מהצד השני (ולפעמים אפילו כעס).

אראה לך את שיטה שלי כדי גם לתת ערך מעולה וגם למכור באותו המייל (וכך לא להתיש את הרשימה)

  • מבנה נכון של כתיבת המייל בעזרת כתיבה המשלבת ערך + מכירה
  • יצירת קמפיין מוכן מראש עם תמהיל של מסרים שמעבירים את הלקוחות תהליך שכנוע ומכירה.
  • כתיבת כותרות מסקרנות שמייצרות אחוזי פתיחה יותר גבוהים.

שבוע 3: הצד הטכני שמייצר כסף ויותר פתיחות של מיילים.

המון אנשים לא יודעים את הדברים הטכניים והחשובים האלה (ואת חלקם גם אני לא הכרתי עד לא מזמן), ולהשתמש נכון במערכת הדיוור שלנו כדי לייצר יותר פתיחות של מיילים.

  • איך משתמשים בנתונים (הקריטיים) שמערכת הדיוור מספקת לנו כדי לייצר יותר מעורבות עם המיילים שאנו שולחים
  • ספויילר: מדוע סינון מנויים מהרשימה חוסך לנו בעלויות ומייצר יותר פתיחות של מיילים
  • איך לייצר "רשימה חמה" ואנשים שהגיבו לנו למיילים כדי לייצר יותר לידים ומכירות.
  • איך לדעת לזהות את המתלבטים כדי לסחוט מכירות נוספות מאנשים ש"על הגדר".

שבוע 4: מהלכים מתקדמים עם רשימת התפוצה

המון אנשים לא יודעים את הדברים הטכניים והחשובים האלה (ואת חלקם גם אני לא הכרתי עד לא מזמן), ולהשתמש נכון במערכת הדיוור שלנו כדי לייצר יותר פתיחות של מיילים.

  • עבודה נכונה עם מערך רשימות הקהלים בתוך מערכת הדיוור, כדי לייצר משפכי מכירות אוטומטיים ומסרים מדויקים לכל נרשם (וכך למנוע מיילים לא רלוונטיים שגורמים להסרות)
  • איך להשתמש ברשימת המיילים שלנו כדי להגיע לקהל גם בפייסבוק (בעזרת פרסום ממומן זול ואפקטיבי)
  • מהלכים מובנים לרשימה כדי לקדם וובינר ולייצר אליו יותר הרשמות (וגם איך לעבוד נכון עם הנרשמים כדי לייצר עוד מכירות אחרי הוובינר)
  • חשיבות דף מכירה - דגשים קריטיים ואלמנטים חיוניים שיגדילו לך משמעותית את המכירות (כנס, סדנה, קורס וכדומה) מדף הנחיתה  

מה עוד כדאי לדעת?

  • מדובר ב-4 שבועות של פעילות בקבוצת פייסבוק סגורה (שאח"כ תהפוך לקורס דיגיטלי).
  • משימות וצ'קליסטים (ממש הוראות הפעלה וצעדים) לעבודה קלה - התהליך בנוי בצורת התקדמות לפי שלבים כדי ליישם את הדברים בפועל בהדרגה, בקלות ובכיף.
  • זמינות אישית שלי - תמיכה, משוב ומענה לשאלות בקבוצת פייסבוק סגורה או במייל. הכל כדי שתבינו ותטמיעו את הכלים האלה אצלכם בעסק. {שהפאן הטכני לא יפחיד אתכם אה? (: }
  • הפעילות תתבצע על מערכת 'רב מסר'. אך כמובן שאת אותם העקרונות אפשר לעשות בכל מערכת אחרת (viplus, שלח מסר וכדומה)

ת'כלס, הכלים שאני אתן לך בתהליך יהיו שווים לך אלפי ועשרות אלפי שקלים במכירות בפועל.

אבל, לפני שאני מוציא את התכנים במלואם כקורס דיגיטלי לקהל הרחב

אני פותח קבוצת פיילוט ולומד ממנה עוד יותר לדייק ולהדק את הקורס עוד יותר.

Win-Win הדדי

פתיחת הקבוצה תחייב אותי ליצור את ההדרכות תוך כדי הפעילות,

כדי שאח"כ את כל התוכן שאצור בקבוצה, אאגד לקורס דיגיטלי,

וגם אוכל לקבל ממך פידבק ולשפר תוך כדי תנועה.

 

מדובר בחודש של פעילות עשירה

שתעלה הרבה פחות מהמחיר של הקורס הדיגיטלי.

בנוסף, הקבוצה תהיה מוגבלת בכמות האנשים

כך שמי שיצטרף אליה ירוויח עוד יותר מזמינות מלאה שלי

כדי לתת אקסטרה יחס אישי

על מנת להעצים את התוצאות עוד יותר בזמן הפעילות 

מה ההשקעה שלך היום?

בגלל שמדובר בקבוצת פיילוט, המחיר נמוך משמעותית:

 

2 תשלומים של 245 ש"ח בלבד

(סך הכל 490 ש"ח) 

*כל הפעילות בקבוצה תהפוך אח"כ לקורס אינטרנטי שיימכר ב-960 ש"ח

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

בנוסף - 14 יום אחריות מלאה!

אין לי שום עניין בלקוחות לא מרוצים. המטרה שלי היא שתקבלו תמורה מלאה (והרבה יותר) לכסף, ובעיקר לזמן שאתם משקיעים איתי.

אם מישהו מרגיש שזה לא עזר לו, או לא תאם את הציפיות שלו, מכל סיבה שהיא - רק צריך לשלוח לי מייל/הודעה, ואני אזכה אותו בלי שאלות או אותיות קטנות.

אני פה כדי לעזור לכם, ואם לא הצלחתי - לוקח את האחריות עלי

בונוסים מיוחדים להעצמת התוצאות

גישה מלאה לקורס לתמיד


כמו שציינתי, לאחר הפעילות, אני לוקח והופך את כל התכנים, 
לקורס אינטרנטי בעלות הרבה יותר גבוהה.

כל מי שירשם לקבוצת העבודהיקבל אח"כ גישה לקורס לתמיד,

וכך יוכל לעבור על התכנים שוב ושוב.


שווי הקורס (לאחר הפיילוט) - 960 ש"ח

מדריך עם 6 תבניות ליצירת כותרות בקלות


הדבר הראשון שיתפוס את תשומת לב הלקוח היא – הכותרת!

לכן צירפתי לכם במתנה, מדריך פרקטי ומדוייק,

עם 6 תבניות חזקות ונוחות, ליצירת כותרות בקלות,

שיגרמו לכל כותרת שלכם לעורר סקרנות ורצון להמשיך לקרוא את דף הנחיתה.

שווי המדריך - 97 ש"ח

כניסה לקבוצת פייסבוק סגורה - רק לחברי הקורס


בקבוצה אני נותן תמיכה אישית, משוב, מענה לשאלות, מעלה עדכונים נוספים, קייס סטאדי מדפים שלי ושל לקוחות שלי, אסטרטגיות שיווק חדשות, ועוד המון דברים על איך לשפר ולדייק כל הזמן את התוצאות והמכירות שלנו מרשימת התפוצה.

*פייר, שווה להצטרף רק בשביל להיות חבר בקבוצה הזו (:

שווי - priceless

רמי נגיד | דודל וידאו - הפקת סרטוני אנימציה

השתתפתי בשני קורסים ששלומי העביר וגם היום כשאני שומע ששלומי מוציא קורס או תכנית חדשה אני בעניין!

שלומי מעביר שיעורים קצרים ובהירים, יש לו שיטה, הוא מקצועי, יש לו ידע נרחב בתחום השיווק באינטרנט וזה חשוב כדי לקבל גם את התמונה הרחבה יותר.

עדי מהלל | הרמוניה - יחסים, אהבה וקרבה

ההדרכה עזרה לי ליצור פוסט נהדר לפייסבוק לקידום דף נחיתה, תוך פחות משעה.

ההדרכה מאוד פשוטה, ברורה, ממוקדת. עונה על הצורך באופן מדויק.

חוץ מזה, הידיעה שיש לי את הכלי הזה נותנת שקט ובטחון,

שבמידת הצורך אוכל להשתמש בו שוב כדי ליצור פוסט קידום מוצלח במהירות ובקלות

נקודה חשובה!

זוהי קבוצת עבודה מעשית.

אני אתן לך את ההדרכות, וכל הכלים הכי טובים ועדכניים שלי,

עם משימות, תמיכה ומענה לשאלות,

אבל האחריות לבצע וליישם היא שלך!

בלי יישום, לא יהיה שינוי בתוצאות שתקבל/י

מרשימת התפוצה שלך - זה לא יקרה מעצמו.

שאלות נפוצות

האם באמת אפשר לייצר מכירות מכל מייל?

בהחלט כן!

אם מדובר ברשימה קיימת כבר תקופה, סגנון המסרים הנכונים יכולים לייצר תוצאות כבר מהמייל הראשון שנשלח.

וכאשר נדע לייצר מיילים עם מסרים מדויקים, נוכל לייצר מכירות/לידים בכל פעם שנדוור לרשימה.

*אם אין לך רשימה - בעבודת ההכנה, שאני ארחיב עליה בשבוע הראשון, ויעסוק כולו באסטרטגיה נכונה להגדיל את רשימת התפוצה, בנרשמים איכותיים שבאמת זקוקים לשירות שלנו, שמהם נתחיל לייצר תוצאות מאוד מהר (ולא עוד סתם לייצר רשימה שאנו משלמים עליה כסף לשווא).

 

אינסוף הבטחות על הכסף שירד מהשמיים והלקוחות שלא יפסיקו להגיע

אני לא מבטיח הבטחות מפוצצות.

אני מבטיח לתת לך את כל הידע שלי, לתת מענה ותמיכה, ולדחוף אותך לעשייה. וכאשר מיישמים, ועושים נכון, רואים תוצאות. וזה נכון לכל דבר בחיים (ירידה במשקל, זוגיות, בריאות ועוד).

כסף לא יורד מהשמיים. כבר מזמן הפסקנו לקבל מן במדבר...

אבל הוא מגיע כאשר משווקים ועובדים בצורה נכונה וחכמה עם רשימת התפוצה, ולא מפסיקים לבצע פעולות שחושפות את השירותים בעסק שלך לקהילה שכבר מכירה אותך.

עדיף שמישהו אחר יעשה זאת במקומי

לדעת לשווק זה ידע נרכש. כמו לדבר, ללכת, לאכול, לנהוג.

אלו פעולות שאתה רוצה שליטה עליהן, כי אחרת אתה נתון לחסדים תמידיים של אנשים אחרים.

גורל העסק תלוי בשיווק שלו והבאת לקוחות – כסף כדי שימשיך להתקיים, ואתה לא יכול להפקיד את הגורל הזה בידיים זרות.

עם זאת, בשלב מסוים תוכל להעביר שליטה למישהו אחר. אבל זה חייב להיות בשלב שכבר השיווק מתקיים על בסיס עצמו, ושאתה מבין ושולט בעניינים, ויודע לפקח על הפעולות שנעשות ועוקב אחרי הנתונים - להעביר החוצה ממקום של חוזקה.

אני לא טכנולוגי...

הקורס בנוי בצורת הדרכות מסך, וממש משלב 0.

בכל רגע ניתן לעצור, לעשות כמוני, לחזור אחורה, ולצפות כמה וכמה פעמים בכל הדרכה, עד לשליטה מלאה במערכת.

גם אם מעולם לא השתמשת במערכת הפרסום וזה נראה לך כמו סינית, אני מראה בדיוק איפה ללחוץ ומה לעשות, כדי להתגבר על הפחד ולהתחיל לשלוט במערכת בצורה אינטואיטיבית.

כמו שהצלחת להבין איך להשתמש בפייסבוק, מערכת הפרסום שלה היא מערכת מאוד קלה ברגע שמכירים אותה.

אני צריך להחליף תחום /קהל והבעיות יפתרו

להחליף תחום לא יפתור את הצורך בשיווק בתחום החדש.

אין עסק שקל לו להביא לקוחות – אחרת כולם היו עוברים לעסוק בו.

לכל עסק יש את האתגרים השיווקיים שלו, ואת קהל היעד שצריך לפנות אליו.

צריך למצוא את הדרך השיווקית הנכונה לעסק שלך, לעבור את האתגרים של התחום, ולפנות ולהביא קהל לקוחות שמתאים לאופי העסק, ושתוכל לעזור להם בקלות וביעילות.

אני חדש מידי, עדיין לא צריך שיווק

דווקא שאתה חדש – אתה הכי זקוק לשיווק!

זה הזמן להוציא אותך החוצה לעולם, כמה שיותר מהר, ועם כמה שיותר דרייב בהתחלה לעשייה.

כאשר מנסים לבנות את הדברים לאט, אז גם העסק זורם מאוד לאט, או נתקע, ואיתו גם המוטיבציה שיורדת. וכך זה גלגל שיכול להשאיר אותך בדשדוש של העסק, או במקרה הכי גרוע – סגירת העסק וחובות לשלם.

לכן מההתחלה אנחנו רוצים להפשיל שרוולים, ולעבוד חזק על שיווק העסק בצורה נכונה מהיום הראשון שלו.

כדי שיגיעו הלקוחות, נכניס כסף לעסק, נתחיל לקבל ניסיון ולקוחות חוזרים או פה לאוזן ולייצר גלגל חיובי של עשייה וצמיחה.

קצת עלי

נעים מאוד, שמי שלומי כהן, יועץ שיווקי ומומחה לפרסום ממומן בפייסבוק.

אני עוזר לבעלי עסקים קטנים להרחיב את ההשפעה והשליחות שלהם בעולם, ובעבודה משותפת אנחנו בונים מערך שיווקי שעובד בשבילם, ומאפשר להם להתעסק בדבר שהם הכי נהנים ממנו – העשייה והעבודה עם הלקוחות.

האהבה והסיפוק שלי הוא לגרום לבעלי עסקים להצליח לייצר הכנסות מספיק גבוהות באופן שוטף ולנהל עסק רווחי, כך שיוכלו לעבוד בכיף ולהתנהל ביום יום ברווחה והנאה, ולאפשר להם את היכולת לכלכל את עצמם ומשפחתם בכבוד.

אני מאמין שיש שפע לכולם. גם כאשר יש תחרות גדולה,הבידול שלך הוא אתה.

הכי חשוב זה לצאת החוצה, וגם לעשות זאת בצורה שיווקית נכונה על מנת למשוך אליך את הלקוחות שמתחברים למי שאתה, לערכים שלך, למה שאתה מאמין בו.

אלו יהיו הלקוחות שהכי תהנה לעבוד איתם, תוכל לייצר להם תוצאות בצורה הכי קלה, כיפית ומהירה, והם גם אח"כ יהיו השגרירים שלך, וימליצו עליך ללקוחות נוספים.

עדיין בהתלבטות? 

אני אשאל אותך שאלה.

האם מכירה אחת אפילו, תחזיר לך את ההשקעה?

כי אם כן, אז חבל על הזמן ובוא/י נצא לדרך,

ואראה לך את הדברים שת'כלס עובדים לי

ומייצרים לי תוצאות כל פעם מחדש.

וכמובן - אני מוסיף עוד ועוד דרכים ומשדרג כל הזמן

כדי לייצר תוצאות יותר טובות ובהשקעה של פחות זמן

ואללה, הגעת עד לכאן ועדין בהתלבטות...? 

אז תשאיר/י פרטים בטופס ונשוחח (:

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.