.

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

יש כל מיני סוגי כתיבה - ספרותית, אקדמאית, עממית (כמו הודעה בואטסאפ), ולכל אחת את המטרה שלה.

ויש כתיבה שיווקית שמטרתה - לייצר מכירות

מדברים 'לקוחית':

כתיבה שיווקית בגובה העיניים שגורמת ללקוח להתחבר אליך ולקנות את השירות שלך

למילים יש כוח!

המסרים השיווקיים הם היסוד להצלחת פעולות השיווק שלנו.

 

כתיבה שיווקית היא היכולת לקחת את המסרים שאנו רוצים להוציא החוצה,

ולכתוב אותם בצורה שתעורר בלקוחות את הרצון לעוד.

לפעמים זה ממש לרשום את אותו הדבר - רק במילים אחרות.

לרשום אותך, רק יותר ברור. 

בצורה נגישה, מקרבת, מסקרנת ובעיקר - מניעה לפעולה. 

  

תארו לכם איך שינוי רק של הכותרת במסר שלכם,

יכולה להביא לתוצאות אחרות לגמרי...

  

שיפור יכולות הכתיבה והמסרים נכנס לכל מקום שיווקי.

למיילים לרשימת תפוצה, לפוסטים והמודעות בפייסבוק, למאמרים בבלוג ועוד. 

אני מתרגש להזמין אותך לקורס החדש שלי בנושא:

כתיבת מסרים שיווקיים,

ויצירת תוכן שמעורר סקרנות.

 

בקורס נכנס לעומק סודות הכתיבה השיווקית

ואיך יוצרים מסרים ותוכן שגורם לקהל להתחבר אליך ולהנות לעקוב אחריך,

וגם מייצר את הדבר החשוב בעסק - מכירות!

מה התהליך ייתן לך:

  איך לכתוב מסרים שיווקיים וליצור תוכן שמעורר סקרנות בצורה שגם נותנת ערך וגם מייצרת מכירה

  לכתוב אותך ולייצר חיבור עם הקהל שלך - בצורה חיובית מרחיבה וכייפית, כנה ואותנטית (ללא תבניות, שאלות שמעלות כאב וכדומה)

✔  איך להגדיל כל הזמן את הקהילה שלך בלקוחות פוטנציאליים מדויקים לעסק, שעוקבים אחריך ונהנים מהערך שלך, מבלי להוציא על כך הרבה כסף

✔  איך לתכנן אסטרטגיה שיווקית עם סוגי מסרים שונים שמבשילים למכירה

✔  והכי חשוב (לדעתי) - להתחבר לעסק ולעשייה השיווקית ולהנות מזה! כי שיווק עושים בכיף (:

תוצרים בסוף התהליך:

✔  מסרים שיווקיים (כפוסטים/מיילים) מוכנים לקידום -  רק לעשות העתק הדבק (כמות תלויה בעשייה)

✔  אסטרטגית תוכן מקיפה לקידום פרויקט רצוי, המותאמת לפלטפורמות שיווק שונות

✔  הצגה עצמית מדויקת - בונוס מיוחד כחלק מהקורס

לשחרר ולדייק את הכתיבה:

אחד האתגרים הכי גדולים בשיווק העסק,

 זה לכתוב בצורה שתעביר את המסר שאנו רוצים לשדר,

ולרוב זה מונע מאיתנו ליצור יותר פניות לעסק

ולהשיג יותר מכירות אונליין.

 

לפעמים נסתכל על מה שכתבנו,

ולנו זה יהיה מאוד ברור.

אך אם זה לא מובן ללקוח - עבדנו לחינם...

 

זה החוזקה אך גם החולשה של הכתיבה השיווקית

(בשונה מסגנונות כתיבה אחרים)

 

~*~ מסר לא מדויק - "פול גז בניוטרל" ~*~

~*~ מסר מדויק - פניות ומכירות ~*~

למי הקורס הכי מתאים?

✔ בעלי עסקים - הרוצים לשפר ולדייק את הכתיבה והפעילות השיווקית שהם עושים כדי לייצר תוצאות יותר טובות בפחות השקעה של זמן ואנרגיה

✔ נותני שירות וכותבי תוכן - להעמיק את איכות הכתיבה ללקוחות, לקבל כלים ואסטרטגיות לעבוד יותר בקלות וביעילות עבור הלקוחות שלהם.

 מלווים עסקיים - להעצים את יכולות הכתיבה של הלקוחות שהם מלווים, ולהכניס להם יותר סדר בעשייה השיווקית. 

 כל מי ש"לא מגיע לזה..." - ומרגיש שזקוק לדחיפה רצינית בנושא מבחינת יישום בפועל!

 

*את הכלים האלה לימדתי בעלי עסקים וותיקים ומנוסים בשיווק שגרמו להם לכתוב יותר בקלות וכך להשיג תוצאות יותר טובות

חוה ולני | מאמנת אישית ממשבר לצמיחה

ההדרכה פשוט מצויינת. אני בתחילת דרכי ולא הבנתי דבר על השיווק דרך הפייסבוק. ההדרכה ברורה לכל אדם וישימה מהרגע הראשון. ממליצה בחום.

 

דגנית אור בנימין | הרגישה תקיעות וייאוש על כך שהיא לא מצליחה להניע את העסק קדימה, למרות כל הידע והפעולות שהיא עושה ומנסה

"במהלך 5 שנים האחרונות למדתי המון על שיווק, פייסבוק, יצירת משפך ועוד... אך, עם כל העומס של הידע פתאום חוויתי תקיעות. לא הצלחתי להניע את העסק קדימה.

עד שקיבלתי החלטה לרוקן את "כוס התה שלי" (את כל הידע) ולהתחיל מחדש. הקורס קל, קליט ובר ביצוע.

המשימות מדוייקות ועזרו לי לזוז ובזכותו גם הבנתי שהכל צריך להיות פשוט.

אין צורך במניירות, מילים גבוהות הסוד הוא באותנטיות שמנצחת תמיד"

מה נעבור יחד במסדרת הקורס

שבוע 0: הדרכה מיוחדת

עוד לפני בכלל שאנחנו מתחילים לכתוב, אני רוצה לתת לך כלים שיאפשרו לך להגיע יותר מוכנים על מנת שנעצים עוד יותר את התוצאות מהתהליך.

*עכשיו אני כבר אומר - זה לא חובה. אבל מי שרוצה להתחיל להפעיל את הגלגלים לפני, לחדד, להפיל אסימונים ולקבל תובנות - מומלץ בחום (:

  • הדרכת וובינר מקיפה (כ60 דקות) - איך לכתוב מסרים איכותיים ואותנטיים, שמחברים את הלקוחות אליך, נותנים המון ערך וגם מייצרים מכירות בסוף.

שבוע 1: הלקוח

למי אנחנו בדיוק משווקים וכותבים?
רוב האנשים שרוצים יותר לקוחות פשוט פונים לכל אחד. להביא לקוחות בכל מחיר.
כאשר אין מיקוד במיהו הלקוח, השיווק שלנו מפוזרואנו מביאים לקוחות שלא נכונים לעסק (אם בכלל).

כאשר אנו מקבלים הבנה על הלקוח, ורואים אותו מול העיניים שלנו - הכתיבה הופכת להרבה יותר קלה ויעילה.

  • איך להבין לעומק את הלקוח ואיך להניע אותו לפעולה בצורה אפקטיבית.
  • נבין ונצייר את מסע הלקוח והתהליך שהוא עובר בשיווק עד למכירה.
  • נזהה ביחד מיהו הלקוח המדויק לעסק שלך ולמוצר הספציפי שאנחנו רוצים למכור לו כדי לחבר את נאגד את הסיבות מדוע לרכוש דווקא ממך את השירות
  • נבין איפה אותם לקוחות נמצאים כדי להתחיל לייצר חשיפה ומעורבות עם קהל היעד של העסק
  • נחבר את הלקוח לעסק שלך על מנת לגשר על ההתנגדויות/ההתלבטויות/החששות שלו

שבוע 2: כתיבה שמייצרת כסף

הרבה בעלי עסקים מוצאים את עצמם כל היום רודפים אחרי השיווק, משקיעים בכך המון זמן, ובעיקר מייצרים המון תוכן חינמי, שבסוף לא מוביל למכירות.

אראה לך את שיטת הכתיבה שאני עובד איתה, כדי גם לתת ערך מעולה וגם למכור באותו המסר.

  • איך לעצור את הקורא ולסקרן אותו כך שיקרא עד הסוף (במיוחד מסרים לקהל חדש)
  • איך לכתוב בצורה שגם נותנת ערך וגם מייצרת מכירה (מבלי להרגיש ש"מוכרים לי")
  • כתיבת כותרות מסקרנות שמייצרות אחוזי פתיחה יותר גבוהים.
  • איך עוקפים את בעיית זכר/נקבה בעברית, כדי לכתוב תוכן בנימה אישית.
  • איך ליצור אופי בכתיבה שלך, כדי לא להראות כמו כולם.
  • ועוד המון! (מהו מבנה נכון של מסר, השראה ואיך להתמודד עם חסמי כתיבה, איך לייצר חשיפה אורגנית יותר גבוהה, מאפיין מול תועלת, אמצעי לעומת תוצאה)

שבוע 3: יצירת קמפיין מסרים

הגיע השלב שבו נאגד את כל הכלים שלמדנו, ליצירת אסטרטגית מסרים ברורה לקמפיין שלנו. 

אנחנו לא כותבים סתם כדי לתת ערך, אלא בהתאם לתמהיל מסרים מסודר ומדויק, שמעביר את הלקוח תהליך שכנוע והבשלה עד לרכישה.

  • באיזה שלב מתאים כל מסר ואיך נכון לעבוד בקמפיין
  • לעבוד אסטרטגית עם סוגי מסרים שונים שמבשילים למכירה
  • איך לענות על התנגדויות של הלקוחות בכתיבה
  • איך לעורר את הצורך ולהעביר את הלקוח תהליך שכנוע

שבוע 4: שיווק מתקדם - עבודה בערוצי שיווק שונים ויצירת משפך שיווקי

"השיווק אמור לעבוד בשבילנו ולא אנחנו אצלו" (מיטל צ'סנר)

זה משפט ששמעתי מהמנטורית שלי באחת ההרצאות שלה, ועד היום הוא אצלי בראש. לא צריך לעבוד קשה בשיווק!

עכשיו שיש לנו מסרים מדויקים ומוכנים, נחבר הכל למשפך שיווקי מסודר, כדי ליצור תשתית ששיווקית שתעבוד בשבילנו. בנוסף, נדבר על איך ממשיכים הלאה בשגרת העשייה השיווקית השוטפת עם פרויקטים נוספים/חדשים - בקלות ובכיף (:

  • להפוך ל"מכונת תוכן" - איך לייצר עשרות סוגי תכנים בקלות ומראש
  • איך לעצב פוסט נכון בצורה שמושכת את העין ונוח לקרוא
  • שיווק בעזרת תוכן - איזה תוכן חינמי לספק שמגדיל את הקהילה ומוביל בסוף למכירה
  • מרכיבים את הפאזל ויוצרים משפך שיווקי מסודר לעסק.
  • איך ניתן למחזר את השיווק ע"י התאמת המסרים לערוצי השיווק השונים.

מה עוד כדאי לדעת?

  • משימות וצ'קליסטים (ממש הוראות הפעלה וצעדים) לעבודה קלה - התהליך בנוי בצורת התקדמות לפי שלבים כדי ליישם את הדברים בפועל בהדרגה, בקלות ובכיף.
  • זמינות אישית שלי - תמיכה, משוב ומענה לשאלות בקבוצת פייסבוק סגורה או במייל. הכל כדי שתבינו ותטמיעו את הכלים האלה אצלכם בעסק. 

מה ההשקעה שלך היום?

ת'כלס, הכלים שאני אתן לך בקורס

יהיו שווים לך אלפי ועשרות אלפי שקלים במכירות בפועל. 


הצטרפות לקורס כבר עכשיו במחיר של:

4 תשלומים של 240 ש"ח כל תשלום

(סך הכל 960 ש"ח )  

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

בנוסף - 14 יום אחריות מלאה!

אין לי שום עניין בלקוחות לא מרוצים. המטרה שלי היא שתקבלו תמורה מלאה (והרבה יותר) לכסף, ובעיקר לזמן שאתם משקיעים איתי.

אם מישהו מרגיש שזה לא עזר לו, או לא תאם את הציפיות שלו, מכל סיבה שהיא - רק צריך לשלוח לי מייל/הודעה, ואני אזכה אותו בלי שאלות או אותיות קטנות.

אני פה כדי לעזור לכם, ואם לא הצלחתי - לוקח את האחריות עלי

בונוסים מיוחדים להעצמת התוצאות

מדריך עם 6 תבניות ליצירת כותרות בקלות


הדבר הראשון שיתפוס את תשומת לב הלקוח היא – הכותרת!

לכן צירפתי לכם במתנה, מדריך פרקטי ומדוייק, עם 6 תבניות חזקות ונוחות, ליצירת כותרות בקלות, שיגרמו לכל כותרת שלכם לעורר סקרנות ורצון להמשיך לקרוא את המסר.

 

שווי המדריך - 97 ש"ח

הצגה עצמית


אז מה את/ה בדיוק עושה?

כחלק מפעילות המסרים שנעשה, אתן לך משימה מובנית כדי לייצר לעצמך הצגה עצמית מדויקת, שתשרת אותך בפגישות, נטוורקינג, כנסים, ובככל לכל התחלת שיחה אקראית (במעלית, בסופר וכדומה).

כזו שאחריה ירצו לשמוע עוד על שירותיך (:

 

שווי ההדרכה - 97 ש"ח

משוב אישי על 3 מסרים

אחרי שאתם כותבים את המסרים, תשלחו לי 3 מסרים מלאים בקובץ וורד, אני אעבור עליהם לעומק, ואשלח בחזרה משוב מלא על המסרים בצורת הדרכת וידאו מקיפה.

 

שווי המשוב - 297 ש"ח

גישה לתוכנית פעולה שלי - "איך למכור בעזרת פוסט אחד"

אצרף לך גישה לתוכנית פעולה ממוקדת שלי - הדרכה עם מהלך מיוחד, ובה אחשוף בפניך: איך בעזרת פוסט אחד בלבד, תוכל/י לייצר פניות ומכירות במיידי, מבלי להוציא המון זמן וכסף על משפך שיווקי, אתר חדש או מיתוג נוצץ.

*את הפוסט אפשר כמובן להפוך לסרטון וידאו שיווקי מכירתי

 

שווי המדריך - 297 ש"ח

כניסה לקבוצת פייסבוק סגורה - רק לחברי הקורס


בקבוצה אני נותן תמיכה אישית, משוב, מענה לשאלות, מעלה עדכונים נוספים, קייס סטאדי מדפים שלי ושל לקוחות שלי, אסטרטגיות שיווק חדשות, ועוד המון דברים על איך לשפר ולדייק כל הזמן את התוצאות והמכירות שלנו מרשימת התפוצה.

*פייר, שווה להצטרף רק בשביל להיות חבר בקבוצה הזו (:

שווי - priceless

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

רמי נגיד | דודל וידאו-הפקת סרטוני אנימציה

השתתפתי בשני קורסים ששלומי העביר וגם היום כשאני שומע ששלומי מוציא קורס או תכנית חדשה אני בעניין!
שלומי מעביר שיעורים קצרים ובהירים, יש לו שיטה, הוא מקצועי, יש לו ידע נרחב בתחום השיווק באינטרנט וזה חשוב כדי לקבל גם את התמונה הרחבה יותר.

עדי מהלל | הרמוניה - יחסים, אהבה וקרבה

ההדרכה עזרה לי ליצור פוסט נהדר לפייסבוק לקידום דף נחיתה, תוך פחות משעה.

ההדרכה מאוד פשוטה, ברורה, ממוקדת. עונה על הצורך באופן מדויק.

חוץ מזה, הידיעה שיש לי את הכלי הזה נותנת שקט ובטחון,

שבמידת הצורך אוכל להשתמש בו שוב כדי ליצור פוסט קידום מוצלח במהירות ובקלות

נקודה חשובה!

זהו קורס פרקטי ומעשי.

אני אתן לך את ההדרכות, וכל הכלים הכי טובים ועדכניים שלי,

עם משימות, תמיכה ומענה לשאלות,

אבל האחריות לבצע וליישם היא שלך!

בלי יישום, לא יהיה שינוי בתוצאות שתקבל/י

מפעילות המסרים והכתיבה - זה לא יקרה מעצמו.

שאלות נפוצות

האם באמת אפשר לייצר מכירות מכל מסר?

בהחלט כן!

אם יש לך קהילה שכבר תקופה עוקבת אחריך, סגנון הכתיבה הנכון יכול לייצר תוצאות כבר מהמסר הראשון שנשלח.

וכאשר נדע לייצר באופן שוטף מערך עם מסרים מדויקים, נוכל לייצר מכירות/לידים בכל פעם שנשווק לקהילה.

*אם אין לך קהילה - חלק מהפעילות תתן כלים כדי להתחיל ולפתח קהילה בצורה נכונה מההתחלה.

 

אינסוף הבטחות על הכסף שירד מהשמיים והלקוחות שלא יפסיקו להגיע

אני לא מבטיח הבטחות מפוצצות.

אני מבטיח לתת לך את כל הידע שלי, לתת מענה ותמיכה, ולדחוף אותך לעשייה. וכאשר מיישמים, ועושים נכון, רואים תוצאות. וזה נכון לכל דבר בחיים (ירידה במשקל, זוגיות, בריאות ועוד).

כסף לא יורד מהשמיים. כבר מזמן הפסקנו לקבל מן במדבר...

אבל הוא מגיע כאשר משווקים ועובדים בצורה נכונה וחכמה, וכמובן, בעקביות! - לא מפסיקים לבצע פעולות שחושפות את השירותים בעסק שלך לקהילה שכבר מכירה אותך.

עדיף שמישהו אחר יעשה זאת במקומי

לדעת לשווק זה ידע נרכש. כמו לדבר, ללכת, לאכול, לנהוג.

אלו פעולות שאתה רוצה שליטה עליהן, כי אחרת אתה נתון לחסדים תמידיים של אנשים אחרים.

גורל העסק תלוי בשיווק שלו והבאת לקוחות – כסף כדי שימשיך להתקיים, ואתה לא יכול להפקיד את הגורל הזה בידיים זרות.

עם זאת, בשלב מסוים תוכל להעביר שליטה למישהו אחר. אבל זה חייב להיות בשלב שכבר השיווק מתקיים על בסיס עצמו, ושאתה מבין ושולט בעניינים, ויודע לפקח על הפעולות שנעשות ועוקב אחרי הנתונים - להעביר החוצה ממקום של חוזקה.

אני חדש מידי, עדיין לא צריך שיווק

דווקא שאתה חדש – אתה הכי זקוק לשיווק!

זה הזמן להוציא אותך החוצה לעולם, כמה שיותר מהר, ועם כמה שיותר דרייב בהתחלה לעשייה.

כאשר מנסים לבנות את הדברים לאט, אז גם העסק זורם מאוד לאט, או נתקע, ואיתו גם המוטיבציה שיורדת. וכך זה גלגל שיכול להשאיר אותך בדשדוש של העסק, או במקרה הכי גרוע – סגירת העסק וחובות לשלם.

לכן מההתחלה אנחנו רוצים להפשיל שרוולים, ולעבוד חזק על שיווק העסק בצורה נכונה מהיום הראשון שלו.

כדי שיגיעו הלקוחות, נכניס כסף לעסק, נתחיל לקבל ניסיון ולקוחות חוזרים או פה לאוזן ולייצר גלגל חיובי של עשייה וצמיחה.

אני צריך להחליף תחום /קהל והבעיות יפתרו

להחליף תחום לא יפתור את הצורך בשיווק בתחום החדש.

אין עסק שקל לו להביא לקוחות – אחרת כולם היו עוברים לעסוק בו.

לכל עסק יש את האתגרים השיווקיים שלו, ואת קהל היעד שצריך לפנות אליו.

צריך למצוא את הדרך השיווקית הנכונה לעסק שלך, לעבור את האתגרים של התחום, ולפנות ולהביא קהל לקוחות שמתאים לאופי העסק, ושתוכל לעזור להם בקלות וביעילות.

קצת עלי

נעים מאוד, שמי שלומי כהן, יועץ שיווקי ומומחה לפרסום ממומן בפייסבוק.

אני עוזר לבעלי עסקים קטנים להרחיב את ההשפעה והשליחות שלהם בעולם, ובעבודה משותפת אנחנו בונים מערך שיווקי שעובד בשבילם, ומאפשר להם להתעסק בדבר שהם הכי נהנים ממנו – העשייה והעבודה עם הלקוחות.

האהבה והסיפוק שלי הוא לגרום לבעלי עסקים להצליח לייצר הכנסות מספיק גבוהות באופן שוטף ולנהל עסק רווחי, כך שיוכלו לעבוד בכיף ולהתנהל ביום יום ברווחה והנאה, ולאפשר להם את היכולת לכלכל את עצמם ומשפחתם בכבוד.

אני מאמין שיש שפע לכולם. גם כאשר יש תחרות גדולה,הבידול שלך הוא אתה.

הכי חשוב זה לצאת החוצה, וגם לעשות זאת בצורה שיווקית נכונה על מנת למשוך אליך את הלקוחות שמתחברים למי שאתה, לערכים שלך, למה שאתה מאמין בו.

אלו יהיו הלקוחות שהכי תהנה לעבוד איתם, תוכל לייצר להם תוצאות בצורה הכי קלה, כיפית ומהירה, והם גם אח"כ יהיו השגרירים שלך, וימליצו עליך ללקוחות נוספים.

עדין בהתלבטות? 

אני אשאל אותך שאלה.

האם מכירה אחת אפילו, תחזיר לך את ההשקעה?

כי אם כן, אז חבל על הזמן ובוא/י נצא לדרך,

ואראה לך את הדברים שת'כלס עובדים לי

ומייצרים לי תוצאות כל פעם מחדש.

וכמובן - אני מוסיף עוד ועוד דרכים ומשדרג כל הזמן

כדי לייצר תוצאות יותר טובות ובהשקעה של פחות זמן

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

ואללה, הגעת עד לכאן ועדין בהתלבטות...? 

אז תשאיר/י פרטים בטופס ונשוחח (:

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.